Regulamin

REGULAMIN OBIEKTU ORAZ ZASADY PRZYJMOWANIA REZERWACJI

Pensjonat Alka

ul. Wylotowa 15 Kołobrzeg

www.pensjonat-alka.pl  

REZERWACJE: 

Przyjmowanie rezerwacji telefonicznie pod numerem: +48 667678400.

Każdorazowo dokonana rezerwacja wymaga zadatku w wysokości min. 50% wartości rezerwacji (lub opłaty zgodnie z wybraną ofertą).

Bezpłatne odwołanie rezerwacji bez prawa do zwrotu zadatku jest możliwe na 7 dni przed przyjazdem. Po tym terminie Gość obciążony zostanie opłatą w wysokości 100% wartości zadatku. 

Każdorazowo dokonana rezerwacja wymaga zadatku opłaconego przelewem bankowym na konto: 

PL: 44 1140 2004 0000 3802 7668 2464 

Kod BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK

Odbiorca: Alka II A.J.B. Ligenzowie

W tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko dokonującego rezerwacji, data pobytu, ilość osób

PRZYKŁAD: TOMASZ POLAK, 10-12.04.24, 2 osoby 

lub BLIKIEM na numer telefonu: +48 667658400 

Rezerwacja zostaje przyjęta warunkowo. Po potwierdzeniu otrzymania zadatku rezerwacja ma status rezerwacji potwierdzonej. 

Rezerwacje w serwisach i portalach zewnętrznych: 

Obiekt umożliwia dokonanie rezerwacji przez portale zewnętrzne. Na każdym portalu mogą obowiązywać inne zasady związane z przyjmowaniem płatności, ustaleniem ceny, anulowaniem rezerwacji. Prosimy za każdym razem szczegółowo zapoznać się regulaminem usług świadczonych przez te portale. 

Rezerwując pobyt w serwisie lub portalu zewnętrznym zobowiązani są Państwo do przestrzegania niniejszego Regulaminu Pobytu.

REGULAMIN POBYTU W OBIEKCIE

Zameldowanie i wymeldowanie:

Opcjonalnie zameldowanie wymeldowanie może odbyć się w Recepcji, w obiekcie. 

Zameldować się można od godziny 14:00 (rozpoczęcie doby hotelowej) do godziny 21:00.

Wymeldowanie następuje do godziny 11:00 (zakończenie doby hotelowej).

Wcześniejsze zameldowanie jest możliwe za dodatkową opłatą uzgodnioną indywidualnie z obsługą obiektu. 

Późniejsze wymeldowanie jest możliwe za dodatkową opłatą uzgodnioną indywidualnie z obsługą obiektu. 

Śniadanie w formie bufetu jest serwowane w godzinach 8:00-10:00.

Zgłaszanie usterek w obiekcie:

W przypadku zauważenia usterek lub niedziałających urządzeń prosimy o niezwłoczne poinformowanie o tym fakcie Obsługi lub dzwoniąc pod numer: +48 667678400.

Jeżeli to możliwe usterki zostaną usunięte w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia. 

W przypadkach, jeżeli usterka uniemożliwia korzystanie z pobytu Obsługa obiektu zaproponuje zmianę pokoju. 

Odpowiedzialność materialna i prawna:

Odpowiedzialność Obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do miejsca zakwaterowania regulują art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Obiekt nie posiada sejfu. Pozostawienie rzeczy w recepcji lub w innej części wspólnej w obiekcie wiążę się z ryzykiem utraty mienia. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione rzeczy. 

Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń obiektu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób.

Jeżeli po zameldowaniu Gość zauważy w pokoju jakiekolwiek uszkodzenia lub braki jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich do Recepcji, co umożliwi odpowiednią reakcję.

Cisza nocna:

W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do 6.00 dnia następnego.

W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług obiektu, mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych Gości.

Obiekt zastrzega sobie możliwość organizowania okazjonalnych imprez nocnych po uprzednim poinformowaniu Gości (z odpowiednim wyprzedzeniem).

W przypadku naruszenia przez Gościa ciszy nocnej i wynikającej z tej sytuacji interwencji policji lub straży miejskiej, Obiekt ma prawo obciążyć Gościa karą w kwocie 1500 PLN.

Palenie na terenie obiektu:

Na terenie obiektu i w pokojach obowiązuje zakaz palenia tytoniu oraz korzystania z e-papierosów. Naruszenie tej zasady jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na obciążenie karą umowną w wysokości 500 PLN. 

Przebywanie zwierząt w obiekcie:

W obiekcie  przyjmujemy Gości wraz z ich pupilami - oswojonymi zwierzątkami domowymi.
Podstawowym warunkiem przyjęcia czworonoga jest zgłoszenie przyjazdu Gości ze zwierzęciem w momencie rezerwacji. Nie uprzedzeni o towarzyszących Gościom zwierzętach możemy nie zapewnić wolnego pokoju i nie wyrazić zgody na pobyt zwierzęcia.

REGULAMIN POBYTU ZE ZWIERZĘTAMI DOMOWYMI:

1. Zgodę na pobyt zwierzęcia wydaje obsługa obiektu.
2. Koszt pobytu zwierzęcia w obiekcie wynosi 50 PLN /doba.
3. Tylko zwierzęta domowe mogą przebywać w obiekcie.
4. W podejmowaniu decyzji o przyjęciu zwierząt (głównie psów) Dyrekcja obiektu będzie brała pod uwagę  ich temperament, wytresowanie oraz wagę.
5. Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela, bądź osoby upoważnionej.
6. Właścicieli  zwierząt  obowiązują powszechne zasady:  zabrania się wprowadzania zwierząt  do punktów gastronomicznych, rekreacyjnych oraz na teren placu zabaw dla dzieci.
7. Właściciele psów muszą posiadać posłanie dla zwierząt oraz akcesoria do karmienia.
8. Jeżeli pościel i narzuty w pokoju, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel, jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie określonej przez Dyrekcję obiektu.
9.  Właściciele  psów  muszą  natychmiast  sprzątać nieczystości   pozostawione przez  psy w  otoczeniu Obiektu. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika Obiektu.
10.   Żadne   ze   zwierząt   nie   powinno   być   pozostawione   samo   w   pokoju   dłużej,   niż   wynika   to   z   jego indywidualnych   potrzeb   fizjologicznych.   W   przypadku,   gdy pracownicy   Obiektu  będą   mieli   uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie obiektu, bądź może spowodować   sytuację   zagrożenia  dla  siebie  lub   innych   Gości, obsługa Obiektu będzie  starała  się   skontaktować   z   właścicielem   w   celu   rozwiązania   problemu.   Gdy   kontakt   będzie   niemożliwy,   zastrzegamy   sobie możliwość   wejścia   personelu   do   pokoju   gościa   również   z   ewentualną   pomocą   odpowiednich   służb  i usunięcia zwierzęcia z Obiektu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych pokrywa właściciel zwierzęcia.
11.   Właściciele   są   odpowiedzialni   za   zachowanie   przez   swoje   zwierzęta   ciszy   w  Obiekcie   i   nie   zakłócanie spokoju innym Gościom. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych Gości, bądź personelu zastrzegamy sobie prawo do usunięcia zwierzęcia z Obiektu.
12.   Wszystkie   szkody   w   mieniu   Obiektu,   bądź   mieniu   innych   Gości   spowodowane   przez   zwierzęta   będą wyceniane przez obsługę obiektu,  a ich kosztami będą obciążeni właściciele/opiekunowie.

Bezpieczeństwo:

Z uwagi na Państwa bezpieczeństwo prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:

1. W przypadku pożaru, zadymienia prosimy niezwłocznie poinformować o tym obsługę Obiektu pod numerem tel: +48 667678400

2. Prosimy o podanie numer pokoju, w którym się Państwo znajdują i przekazanie informacji o zagrożeniu jakie ma miejsce.

3. Prosimy o zachowanie spokoju, nie wpadanie w panikę i postępowanie zgodnie z instrukcjami wydawanymi przez pracowników Obiektu oraz Straży Pożarnej.

4. Jeśli źródło ognia jest niewielkie (np. niedopałek papierosa) prosimy ugasić je samodzielnie, pod warunkiem, że nie narażą Państwo na szkodę własnego zdrowia i zdrowia osób znajdujących się w pobliżu. O zdarzeniu prosimy poinformować Zarządcę Obiektu bądź Recepcję.

5. Jeżeli pożar powstanie w pokoju, w którym się Państwo znajdują, należy natychmiast opuść pokój zamykając za sobą drzwi. W ten sposób unikniemy rozproszenia ognia na pozostałe części budynku.

6. Prosimy o włączenie przycisku alarmowego i przejście do recepcji wskazaną drogą ewakuacyjną. 

7. Informację telefoniczną od recepcji prosimy przyjąć bez przeciągania i wypytywania o zbędne szczegóły. To znacznie wydłuża czas informowania o zagrożeniu pozostałych Gości.

Prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcjami przekazywanymi przez Pracowników Obiektu.

8.W miarę możliwości prosimy o udzielenie pomocy poszkodowanym osobom.

Dodatkowe informacje:

Zgubienie kluczy od pokoju. W przypadku zgubienia klucza od pokoju gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 300 PLN (sto pięćdziesiąt złotych).

Postanowienia końcowe:

W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań właściciela obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu Obiektu.

Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w budynku, albo też w inny sposób zakłócił spokój w Obiekcie.

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :

Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest Alka II  ALEKSANDRA,JÓZEF,BARTOSZ LIGENZOWIE SPÓŁKA JAWNA. KRS. 0000094283. NIP. 6711523391. REGON. 330572005, ul. Wylotowa 15, 78-100 Kołobrzeg. 

Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl 

Dane osobowe:

Na potrzeby procesu rezerwacji/wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.

Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.

Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji. Zgoda ta może być cofnię w dowolnym momencie na życzenie Gościa. 

Zobowiązania Administratora:

Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.

Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów takich jak: systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.

Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony. 

Zobowiązania Hotres.pl:

Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.

Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.

Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.

W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do: 

- szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych,

- ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania, 

- zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego,

- regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.

Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:

- konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;

- konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;

- rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl.

Właścicielem obiektu jest:

Alka II  ALEKSANDRA,JÓZEF,BARTOSZ LIGENZOWIE SPÓŁKA JAWNA. KRS. 0000094283. NIP. 6711523391. REGON. 330572005, ul. Wylotowa 15, 78-100 Kołobrzeg. 

MONITORING - INFORMACJA RODO:

W budynku oraz na w jego bezpośrednim otoczeniu prowadzony jest monitoring wizyjny (CCTV) (dalej „Obiekt”). 

Administratorem danych osobowych jest Alka II  ALEKSANDRA,JÓZEF,BARTOSZ LIGENZOWIE SPÓŁKA JAWNA. KRS. 0000094283. NIP. 6711523391. REGON. 330572005, ul. Wylotowa 15, 78-100 Kołobrzeg. 

Dane osobowe będą przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa w obszarze objętym monitoringiem wizyjnym, ochrona mienia oraz zapobieganie sytuacjom mogącym skutkować utratą informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Instytut na szkodę na postawie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych (art. 6 ust 1 pkt f) RODO) 3. Prawnie uzasadnionym interesem administratora danych jest konieczność zapewnienia bezpieczeństwa osobom oraz mieniu znajdującemu się w obszarze objętym monitoringiem, jak również zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłyby narazić administratora danych na szkodę. 

Dane osobowe będą przechowywane przez okres do 7 dni od dnia nagrania, po upływie tego terminu zostaną automatycznie nadpisane. Dokładny czas przechowywania uzależniony jest od ilości zdarzeń i pojemności dysku rejestratora. 

Dane z systemu monitoringu wizyjnego mogą być udostępnione wyłącznie uprawnionym organom w przypadku wystąpienia lub podejrzenia wystąpienia zdarzenia zagrażającemu bezpieczeństwu, życiu i zdrowiu osób a także niszczeniu i kradzieży mienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Dane z monitoringu wizyjnego mogą być również udostępnione osobie trzeciej, która wykaże swój interes prawny, co do otrzymania zapisu. Zapis udostępniany jest na wniosek osoby/organu zgodnie z przyjętą u administratora procedurą. W powyższych przypadkach dane mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż to wskazano w ust. 6. Dane z monitoringu wizyjnego mogą posłużyć jako materiał dowodowy i w związku z tym mogą być przechowywane przez okres niezbędny do wyjaśnienia mających miejsce incydentów lub też zakończenia ewentualnie toczących się postępowań. 

Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest wymogiem niezbędnym do wejścia na teren Obiektu. 

Posiada Pani/Pan prawo wglądu swoich danych, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Prawo osoby do wglądu może zostać ograniczone w uzasadnionych przypadkach takich jak ochrona danych osobowych innych osób objętych w obszarze monitoringu lub dochodzenie roszczeń i prowadzenie postępowań przez organy uprawnione przepisami prawa. 

Ma Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją wobec przetwarzania Pani/Pana danych w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów administratora danych (art. 6 ust. 1 lit f) RODO)

Przysługuje Panu/Pani skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).